sobota, 16 września 2017

Purina One

Kampania PURINA ONE
Jakiś czas temu zarejestrowałam się na stronie rekomendujto.com i od tamtej pory rozwiązywałam ankiety do kampanii, które się pojawiały na bieżąco. 
Podczas pojawienia się kampanii Purina One za zadanie miałam udostępnienie grafik kampanii na instagramie jak i również na facebook'u. Po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń dostałam wiadomość email o zakwalifikowaniu do kampanii. Od tej pory czekałam na paczkę którą w przeciągu tygodnia dostarczył mi kurier. 

Paczucha:


-W Paczce było 3 duże (800g) opakowania karmy dla kotów
-12 mniejszych saszetek tej karmy (po 4 każdego rodzaju)
-6 miseczek z pokrywką
-Ulotki dotyczące 3tygodniowego wyzwania z Purina One
-Wskazówki dotyczące kampanii



Zauważyłam, że moje koty bardzo polubiły tą karmę i zajadają ją ze smakiem, jak i również poprawę w zdrowiu i wyglądzie kociaków. Pierwszą rzeczą jest to, że moje tygryski mają więcej energii na zabawę, a także gęstszą i bardziej lśniącą sierść.


Ja mam 5 kotków, także jedna miseczka, kilka saszetek i ulotki trafiły do moich znajomych i sąsiadek .

 
Paczucha dla sąsiadki ;)

2 komentarze: